Macie a terminat pe locul doi printre camioanele de pe Dakar, terminând pe locul patruPariuri 

Macie a terminat pe locul doi printre camioanele de pe Dakar, terminând pe locul patru

„Cum am făcut-o? Ne-am înecat, dar totuși ne-am propus să fie maraton și trebuie să mergem calm. Când am putut, a fost o pistolă, așa că m-am dus. Când era foarte pietroasă în albiile râului, mergeam mai încet. Dar mașina a funcționat bine ”, a spus Macík, care a fost în fruntea lui până în ultimul tur în final. „Am trimis-o la niște pietre. Jinak cajk. Suntem fericiți, dar nu uitați că suntem încă în etapa a 4-a. Ne cunoști, nu experimentăm atât de mult.Am condus cât am putut ”, a zâmbit Macík, care a terminat al cincilea anul trecut. . Martin Prokop a pierdut peste 53 de minute și a fost al șaisprezecelea. Este al 11-lea.

“Astăzi a fost o altă zi proastă. Pe primii 300 de kilometri am condus minunat și era clar că ne descurcăm bine. Dar apoi am avut o explozie de jumătate de axă în grabă și ne-am confruntat cu multe probleme “, a spus Prokop. Dar navigatorul Jan Tománek a reușit să remedieze axul” tare “, iar echipajul a ajuns la” trei turne “.

“Tipii de la camionul de asistență îl schimbă acum, dar vom vedea ce putem face.Cel mai lung picior ne așteaptă vineri, iar mașina nu este în formă acum. Avem ghinion și mă tem că se va pierde un rezultat bun. Dar vom lupta până la capăt “, a spus Prokop, al cărui camion de asistență este oficial în cursă, astfel încât să poată folosi ajutorul echipajului său și piesele pe care le are.

Tomáš Kubien a terminat al optulea printre ATV-uri și s-a mutat la Locul 5 Singurul starter ceh din această categorie s-a ținut practic în prim-plan în timpul etapei, dar în cele din urmă a rămas în urmă cu cel mai rapid Nicolas Cavigliass din Argentina cu 34 de minute.

„Am fost destul de încântat să introduc uleiul în motorul meu care mă mănâncă acum. M-am micșorat și a trebuit să conduc jumătate din acceleratie pentru ca presiunea să funcționeze. Am întrebat vreo douăzeci de oameni, dar nimeni nu mi-a dat uleiul.La sfârșit am rupt janta în albia râului, așa că am terminat pe o anvelopă goală ”, Kubiena a descris problemele care l-au lipsit de un rezultat mai bun. și al doilea Matthias Walkner din Moquegu din Austria cu mai mult de șase minute. Liderul peruan, Pablo Quintanilla, a pierdut peste 20 de minute la 351 de kilometri și a coborât pe locul doi.

Cehul Jan Brabec a terminat douăzeci și șase și este mai bine clasat în clasamentul general. „Astăzi am condus secțiuni rapide frumoase, ceea ce mi-a plăcut foarte mult. Dar apoi a venit rândul râului, pe care îl urăsc absolut. Așa că urma să mă relaxez, ca să nu-l pierd. Acolo puteți rupe cu ușurință ghidonul. Și astăzi suntem fără service.Așa că am păstrat până la sfârșit ”, a spus Brabec pe profilul de Facebook al Big Shock Racing.

Related posts